DAIRI : 08.01.2011 ( 3 safar 1432 ) / sabtu

11.45 a.m.

Hari ini aku bangun lewat. Memang budak yang pemalas. Kalau bapak aku masih hidup mesti dia marah dan bebel dengan ayat keramat dia "macam anak raja, anak raja pun tak macam ni".

Mandi, kemas bilik, kemas rumah, buang tahi kucing, bangkai tikus dan open computer lah apa lagi haha.

2.00 p.m.

Mak aku panggil makan. solat.

3.00 p.m.

Kawan aku datang borak-borak kosong. Cerita business, awek, dan kali ni dia cerita mistik. Like  bomoh, sakat dan bla bla bla.

Dia minta aku tolong online kan untuk isi borang cari pekerja di "jobs malaysia.com". Biasa aku masuk untuk cari kerja tetapi kali ini aku cari pekerja. haha. Tetapi pekerja kawan aku. Hope one day to be like him.

5.00 p.m.

Buat pertama kali aku buat catatan di blog ini. Actually, aku buat blog ini sebagai dairi. Privacy. Aku ada satu blog umum. Nasiblah siapa yang baca blog ini. Kamu semua bukan kenal aku haha.

COSTING FOR TODAY

RM 0.00

( Hari ini tiada perbelanjaan)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment