Kah Kah Kah

  • Apahal la mamat-mamat dan minah-minah blogger ni.
  • Apa yang cuba disampaikan. 
  • Disebabkan itu semua, aku memilih buat blog peribadi. Blog peribadi, nak privacy. Orang tak kenal aku, so aku boleh tulis apa saja. 
  • Actually, ini tempat aku release the pressureTempat luahkan perasaan. 
  • Funny right.  Aku lelaki bukan girl okey.  Bapuk, pondan pun bukan. i'm straight tetapi aku lebih selesa dengan cara ni. 
  • Ramai kata girl  lebih suka buat benda-benda macam ini. Apa pun aku tak tahu sebab apa girl suka luah perasaan kat blog. Aku tak ikut mereka pun kahkahkakah.
  • Aku menulis dan bising-bising sebab tersendiri. Example, buang masa dekat sini, berlatih menaip dengan kelajuan yang tinggi, tak nak buat orang lain meluat dengan masalah remeh temeh aku dan lain-lain. haha.
  • Kekadang best buat macam ini.
  • Yang pasti ia akan jadi khazanah yang selamat untuk aku simpan di alam maya. 
Asal korang kelakar ke baca alasan aku. Lantak r blog aku kahkahkah... 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

haha

Post a Comment